www.NSOZ.sk
(zdroj)


8476 komunikácie bez individuálnej komunikácie s druhou stranou, je povinný druhej strane vytvoriť také podmienky, ktoré umožnia zistiť a opraviť chyby jej úkonov na prostriedku elektronickej komunikácie ešte pred odoslaním ponuky alebo pred prijatím ponuky.
8479 (2)   Ak porušenie povinnosti uvedenej v odseku 1 viedlo k omylu pri uzatvorení zmluvy, podnikateľ zodpovedá za spôsobenú škodu; ďalšie práva tým nie sú dotknuté.
8481
§ 37
(1)   Podnikateľ, ktorý ponúka možnosť uzatvoriť zmluvu prostriedkami elektronickej komunikácie bez individuálnej komunikácie s druhou stranou, je povinný potvrdiť objednávku bezodkladne po jej doručení.
8485
má názor:  

(2)   Ak druhá strana neobdrží potvrdenie objednávky, má právo zrušiť ponuku alebo odstúpiť od zmluvy.
8487 (3)   Podnikateľ zodpovedá za škodu, ktorá druhej strane vznikne porušením povinnosti uvedenej v odseku 1.
8489
§ 38
(1)  Ustanovenia § 35 – 37 sa nevzťahujú na zmluvy uzatvorené elektronickou poštou alebo iným obdobným spôsobom.
8492 (2)  Ustanovenia § 35 – 37 sa nevzťahujú na zmluvy uzatvárané medzi podnikateľmi, pokiaľ sa strany nedohodli inak.
8494 (3)  Povinnosti uvedené v § 35 – 37 vo vzťahoch medzi podnikateľom a spotrebiteľom nie je